ماراتن ۳ روزه هشتمین مناظره دانشجویان ایران (مرحله دانشگاهی؛ دانشگاه علامه طباطبائی) به پایان رسید

ماراتن ۳ روزه هشتمین مناظره دانشجویان ایران (مرحله دانشگاهی؛ دانشگاه علامه طباطبائی) به پایان رسید

۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۸۳۹۴ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۱۰۱۰
مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، نشان خواجه نصیرالدین طوسی، دوشنبه ۲۰ اسفندماه به همت سازمان دانشجویان جهاد‌دانشگاهی با حضور مهری سادات موسوی، رئیس جهاددانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی در دانشکده روانشناسی این دانشگاه برگزار شد.
ماراتن ۳ روزه هشتمین مناظره دانشجویان ایران (مرحله دانشگاهی؛ دانشگاه علامه طباطبائی) به پایان رسید

مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، نشان خواجه نصیرالدین طوسی (مرحله دانشگاهی؛ دانشگاه علامه طباطبائی)، دوشنبه ۲۰ اسفندماه به همت جهاد‌دانشگاهی واحد دانشگاه علامه طباطبائی و همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور مهری سادات موسوی، رئیس جهاددانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر هدی غفاری مدیر برنامه ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی در دانشکده روانشناسی این دانشگاه برگزار شد.

آقای علیرضا ثلاثی، دبیر اجرایی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان (مرحله دانشگاهی؛ دانشگاه علامه طباطبائی) با اشاره به رقابتی سه روزه و نفس‌گیر اظهار کرد: جدول مسابقات امسال ما ۱۰ تیم داشت و رقابت‌ها به شکل حذفی برگزار شد و گزاره‌های مختلف سیاسی و فرهنگی همچون: تعدد و تکثر جناح‌ها به نفع حکومت‌هاست، آرامش روحی دانشجویان در دانشگاه تک جنسیتی بیشتر است، ازدواج موقت راه حل مناسبی برای مشکلات جامعه است، پیشینه فرهنگی ایرانیان خود به یک مانع توسعه ایران تبدیل شده است و ... به بحث و گفتگو گذاشته شد.


در ادامه برنامه اختتامیه، گروه "تامل" به عنوان گروه اخلاق این دوره از رقابت‌ها معرفی شد و سپس گروه ثامن‌الحجج، گروه برتر و گروه بامداد، گروه دوم هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی شناخته شدند.

یادآور می‌شود در مناظره پایانی میان دو گروه دانشجویی ثامن‌الحجج و بامداد، گزاره: «بیداری اسلامی در منطقه، متاثر از انقلاب اسلامی بوده است» به بحث و گفتگو گذاشته شد. 

گروه ثامن‌الحجج با رد ادعای این گزاره درباره تفاوت ماهوی و شکلی بیداری اسلامی به خصوص در کشور‌های مصر و تونس سخن گفت در حالی که گروه بامداد از تاثیرات نهضت انقلاب اسلامی از اوایل دهه ۷۰ میلادی بر همه کشور‌های اسلامی از شرق تا غرب آسیا سخن به میان آورد.

 

نام تیم: ثامن الحجج

استاد سرپرست: دکتر سمیرا اسدالهی

۱.  میلاد طهرانی۲.  نیما حمیدی ۳.  بهرام زینتی ۴.  محمد معین جوادی

 

نام تیم: بامداد

استاد سرپرست: دکتر فرشاد مومنی

۱.  بهرنگ بهروزنیا ۲.  شایان اویسی ۳.  شکیبا بهرامی ۴.  ریحانه نعمت االهی

 

نام تیم: تامل

استاد سرپرست: دکتر ذکیانی

۱.  سید شایان قادریان ۲.  حسین علیمرادی ۳.  طاهره رضایت ۴.  فاطمه اسماعیلی 

 


 


نظر شما :