عضویت رایگان دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در ISIC

عضویت رایگان دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در ISIC

۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۸۶۳۶ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۵۱۱
سازمان ISIC در قالب ارائه کارت دانشجویی بین المللی در سال ۱۹۵۳ بنیانگذاری شد. این کارت هم اکنون در بیش از ۱۳۰ کشور دنیا به عنوان تنها مدرک بین المللی جامعه دانشگاهی شناخته می شود. سازمان از سال ۱۹۶۸ تحت حمایت سازمان یونسکو قرار گرفته و بسیاری از سازمان های بزرگ جهان از آن پشتیبانی می کنند و به اعضای آن ارائه خدمات می نمایند.
عضویت رایگان دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در ISIC

سازمان ISIC در قالب ارائه کارت دانشجویی بین المللی در سال ۱۹۵۳ بنیانگذاری شد. این کارت هم اکنون در بیش از ۱۳۰ کشور دنیا به عنوان تنها مدرک بین المللی جامعه دانشگاهی شناخته می شود. سازمان از سال ۱۹۶۸ تحت حمایت سازمان یونسکو قرار گرفته و بسیاری از سازمان های بزرگ جهان از آن پشتیبانی می کنند و به اعضای آن ارائه خدمات می نمایند.

 

برای عضویت اینجا را کلیک نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر: www.isic.ir

 

بر اساس هدف اصلی سازمان مبنی بر بهبود زندگی دانشجویان» و «توانمندسازی در عرصه های فرهنگی و اجتماعی»، امکان عضویت رایگان دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی ایران در این سازمان فراهم شده است. شایان ذکر است دانشجویان با عضویت در این سازمان می توانند از مزایای ذیل برخوردار گردند:

• تسهیلات اجتماعی گسترده از جمله برقراری بیمه دانشجویی سازمان تامین اجتماعی بدون مراجعه حضوری.

 تسهبلات توانمند سازی شغلی از جمله امکان دریافت مشاوره های شغلی.

 تسهیلات آموزشی گسترده در راستای تکمیلی دانش مورد نیاز عمومی و تخصصی.

 تسهیلات اقتصادی در جهت کاهش هزینه های زندگی دانشجویی.

• تسهیلات گردشگری در حوزه اقامت و حمل و نقلی

 

همچنین در صورتی که دانشجویان، علاقمند به استفاده از خدمات بین المللی سازمان باشند، با پرداخت حق عضویت و دریافت کارت بین المللی دانشجویی، افزون بر تسهیلات فوق الذکر، از خدمات ذیل نیز برخوردار خواهند شد.

 تسهیلات گردشگری بین المللی از جمله تسهیل دریافت ویزای دانشجویی و سفر به بیش از ۱۳۰ کشور دنیا

 تسهیات علمی بین الملی از جمله تخفیف حضور در کنفرانس های بین المللی

 تسهیلا من امور بین المللی از جمله دوره ۹۰ روزه زبان انگلیسی و راهنمای آزمون آیلتس به صورت رایگان

 

بر اساس ماموریت این سازمان در راستای «بهبود زندگی دانشجویان»، سهمیه ای برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های دولتی در نظر گرفته شده تا به صورت رایگان به عضویت سازمان در آمده و از تسهیلات زیر برخوردار شوند:

همچنین در صورت تمایل به استفاده از خدمات بین المللی و ویژه سازمان در داخل کشور، می توانید با درخواست کارت دانشجویی بین المللی از مزایای زیر برخوردار شوید:


نظر شما :