بیست و سومین دوره آموزش روزنامه‌نگاری در نشریات دانشجویی

بیست و سومین دوره آموزش روزنامه‌نگاری در نشریات دانشجویی

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۸۶۷۲ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها انجمن ها
تعداد بازدید:۳۹۰
مرکز آموزش‌های فرهنگی با همکاری خانه نشریات دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبائی بیست و سومین دوره آموزش روزنامه‌نگاری در نشریات دانشجویی را پنج‌شنبه 12 اردیبهشت ماه 1398 از ساعت 8 تا 18 عصر در مرکز آموزش‌های فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار می‌کند.
بیست و سومین دوره آموزش روزنامه‌نگاری در نشریات دانشجویی

مرکز آموزش‌های فرهنگی با همکاری خانه نشریات دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبائی بیست و سومین دوره آموزش روزنامه‌نگاری در نشریات دانشجویی را  پنج‌شنبه 12 اردیبهشت ماه 1398 از ساعت 8 تا 18 عصر در مرکز آموزش‌های فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار می‌کند.

هزینه شرکت در دوره برای مسئولین نشریات (صاحب امتیاز، مدیرمسئول و سردبیران) 10 هزار تومان، فعالان فرهنگی 40 هزار تومان، سایر دانشجویان و شرکت کنندگان آزاد 60 هزار تومان می‌باشد.

(منظور از فعال فرهنگی اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری، انجمن‌های علمی دانشجویی، تشکل‌های اسلامی سیاسی و رابطین فرهنگی خوابگاه‌هاست)

 

 شرایط شرکت در دوره:

شرکت در این دوره  برای صاحبان امتیاز (اشخاص حقیقی)، مدیران مسئول و سردبیران نشریات دارای مجوز یا در شرف دریافت مجوز که تاکنون این دوره‌ها را نگذرانده‌اند، الزامی و برای سایر دانشجویان علاقه‌مند در صورت وجود ظرفیت بلامانع است.

  ثبت نام از طریق تماس با آیدی   Markaze_amoozesh@  و یا شماره تلفن  02148393518   atunashr@


نظر شما :