بازی اتاق فرار را با معما های قرآنی تجربه کنید / واحد قرآن و عترت دانشگاه علامه طباطبایی

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۸۸۷۲ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها کانون ها
تعداد بازدید:۱۵۴۵
واحد قرآن و عترت دانشگاه علامه طباطبایی برای اولین بار در ایران بازی "اتاق فرار را با معما های قرآنی (نجف 2003)" در نمایشگاه قرآن و عترت،شبستان مصلی،بخش دانشگاهی،غرفه دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می کند.
بازی اتاق فرار را با معما های قرآنی تجربه کنید / واحد قرآن و عترت دانشگاه علامه طباطبایی

واحد قرآن و عترت دانشگاه علامه طباطبایی برای اولین بار در ایران بازی "اتاق فرار را با معما های قرآنی (نجف 2003)" در نمایشگاه قرآن و عترت،شبستان مصلی،بخش دانشگاهی،غرفه دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می کند.

 برای اولین بار در ایران واحد قرآن و عترت دانشگاه علامه طباطبائی با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد بازی اتاق فرار را با معماهای قرآنی و ایرانی اجرا می کند.

اسکیپ روم، اتاق فرار یا بازی فرار عنوان یک سرگرمی جذاب و ماجراجویانه جدید هست که به تازگی در کشور ما وارد شده و مخاطبان جوان را به خود جذب می کند. در این بازی شرکت کنندگان(3 الی 6 نفر) باید با استفاده از سرنخ ها، نکات و استراتژی ها، به حل معماها و پازل ها بپردازند و بازی را به پایان برسانند. معماهای مختلف در جای جای یک فضای مشخص پنهان شده اند و بازیکنان باید در مدت زمان مشخص آنها را بیابند و حل کنند. این بازی به صورت فضاهای متفاوتی از قبیل سلول های زندان، رستوران، هتل، کلبه دورافتاده و حتی ایستگاه های فضایی طراحی می شود. هر یک از این فضاها سناریوی خاصی دارند و هدف خاصی را دنبال می کنند. در یک بازی اسکیپ روم به شما ماموریت فرار از زندان می دهند، در دیگری باید از دست یک قاتل زنجیره ای فرار کنید و در جایی دیگر در نقش کارآگاه به دنبال قاتل بگردید...

در بازی اتاق فرار دانشگاه معما با استفاده از داستان های قرآنی و ایرانی طراحی شده و سعی می شود جامعه هدف خود، دانشجویان جوانان و نوجوانان را به سمت نمایشگاه قرآن و برنامه های قرآنی جذب نمایند.

لازم به ذکر می باشد مکان برگزاری این برنامه مهیج انتهای شبستان جنب درب 83 می باشد و دانشگاه علامه طباطبائی هر شب به برنده های بازی جایزه 250 هزار تومانی اهدا می نماید.

 


نظر شما :