نشست کمیته ناظر بر آثار دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

۰۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۹۳۸۸ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها نشریات
تعداد بازدید:۸۱۱
نشست کمیته ناظر بر آثار دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی سه شنبه 1 مرداد 1398 در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه و با حضور اعضای این کمیته به منظور بررسی اولیه 6 اثر ارسالی دانشجویی برگزار شد.
نشست کمیته ناظر بر آثار دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

نشست کمیته ناظر بر آثار دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی سه شنبه 1 مرداد 1398 در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه و با حضور اعضای این کمیته به منظور  بررسی اولیه 6 اثر ارسالی دانشجویی برگزار شد.

در این نشست که دکتر محمد امیرپناهی مدیر فرهنگی دانشگاه، دکتر هدی غفاری مدیر برنامه ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی، دکتر امیر زندمقدم مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه، دکتر محمد تقی کرمی معاون دانشکده علوم اجتماعی، دکتر سید مرتضی طیبی عضو هیئت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، آقای سید امیر سلطانی کارشناس نشر کتب دانشگاه، آقای محمدرضا رحمت خواه کارشناس کتب دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی حضور داشتند با توجه به تخصصی بودن آثار ارسالی از سوی هر دانشکده و با عنایت به موضوع کتابهای ارسالی نمایندگانی برای داوری و بررسی آثار ارسالی در نظر گرفته شد.

گفتنی است در صورتی که دانشجو بخواهد پایان نامه و یا رساله خود را بصورت کتاب در آورد و در دانشگاه چاپ نماید باید از معاونت پژوهشی مجوز این تبدیل را بگیرد و به تایید استاد راهنمای خود برساند و سپس آثر را برای دبیرخانه چاپ کثب دانشجویی ارسال کند تا مراحل داوری و چاپ برای ایشان تسهیل شود. 

شایان ذکر است بیش از 20 اثر ارسالی دانشجویان توسط دبیرخانه چاپ کثب دانشجویی تا کنون دریافت شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دبیرخانه کتب دانشجویی (کتابها تو را فرا می خوانند (برای نخستین بار در دانشگاه علامه)) به اینجا مراجعه نمایید.



نظر شما :