ثبت نام کاروان پیاده روی اربعین دانشگاه علامه از ۲۵ شهریور آغاز می‌شود

۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۹۶۵۴ اخبار فرهنگی تشکل ها
تعداد بازدید:۴۴۳
ثبت نام کاروان بسیج دانشجویی دانشگاه علامه با عنوان «اربعین شهدایی» برای اعزام به پیاده روی اربعین از ۲۵ شهریور آغاز می‌شود.
 ثبت نام کاروان پیاده روی اربعین دانشگاه علامه از ۲۵ شهریور آغاز می‌شود

ثبت نام کاروان بسیج دانشجویی دانشگاه علامه با عنوان «اربعین شهدایی» برای اعزام به پیاده روی اربعین از فردا ۲۵ شهریور آغاز می‌شود.

براساس این گزارش، دانشجویان علاقمند شرکت در این سفر می‌توانند برای پیش‌ثبت‌نام، نام و نام‌خانوادگی، شماره‌ی دانشجویی و رشته‌ی تحصیلی خود را به ترتیب به سامانه‌ی پیامکی قرارگاه حضرت صاحب‌الأمر بسیج دانشجویی دانشگاه علامه به شماره‌ی ۳۰۰۰۴۷۷۷۷۹ ارسال کنند.

:small_blue_diamond:شرایط عمومی سفر که دانشجویان گرامى قبل از مرحله پیش ثبت نام باید به آن توجه داشته باشند ؛

all_orange_diamond:متقاضیان محترم لازم است شرایط ویژه کشور عراق به عنوان کشور مقصد خصوصا در ایّام اربعین سالار شهیدان و سختى هاى ناشى از ازدحام جمعیت ، شرایط ویژه امنیتى و حوادث غیر مترقبه را در نظر داشته باشند لازم به ذکر است که مجموعه هیچ گونه مسئولیتى در قبال این دست از حوادث را عهده دار نمى باشد.


:small_orange_diamond:کاروان اصحاب طریق صاحب الأمر أرواحنا فداه برنامه اى براى عزیمت به عتاب مقدسه در شهر هاى کاظمین ، سامرا و کوفه نداشته و سفر صرفا براى حضور در آئین پیاده روى اربعین سالار شهیدان و زیارت عتاب مقدسه در شهر هاى کربلاء و نجف برنامه ریزى شده است.


:small_orange_diamond:با توجه به طول مسیر هشتاد و چند کیلومترى راهپیمایى لازم است دانشجویان گرامى از سلامتى کامل و توانایى طى مسیر در مدت حد اکثر
سه روز(به طور معمول) اطمینان حاصل فرمایند.

:warning: برای کسب اطلاعات بیشتر، به کانال قرارگاه حضرت صاحب‌ الأمر به آیدی زیر در تلگرام و بله مراجعه کنید.:point_right: @SA_ATU


نظر شما :