کسب مقام قهرمانی مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره توسط تیم ثامن الحجج نماینده شایسته دانشگاه علامه طباطبائی

تعداد بازدید:۶۷۶
مرحله منطقه ای(تیم های برتر استان های تهران و البرز) هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به میزبانی جهاد دانشگاهی البرز در دانشگاه خوارزمی برگزار شد
کسب مقام قهرمانی مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره توسط تیم ثامن الحجج نماینده شایسته دانشگاه علامه طباطبائی
مرحله منطقه ای(تیم های برتر استان های تهران و البرز) هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به میزبانی جهاد دانشگاهی البرز در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.
دو تیم دانشگاه خواجه نصیر و علامه طباطبایی امروز در مرحله فینال با هم رقابت کردند و در نهایت تیم دانشگاه علامه به مرحله کشوری راه پیدا کرد.
 
تیم ثامن الحجج نماینده شایسته دانشگاه علامه طباطبائی موفق شد پس از برتری بر تیم های دانشگاه شهید بهشتی، البرز، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین طوسی به مقام قهرمانی دست یافته و جواز حضور در مرحله کشوری این مسابقات را کسب نماید.
 
گفتنی ست که در رقابت پایانی دکتر موسوی رئیس جهاد دانشگاهی علامه طباطبائی، دکتر محمد تقی زاده سرپرست تیم ثامن الحجج و مهندس ثلاثی دبیر اجرایی مناظرات دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی به نمایندگی از دانشگاه و جهاد دانشگاهی علامه طباطبائی حضور داشتند.
 
این موفقیت را به خانواده بزرگ علامه طباطبائی تبریک می گوییم.
 
در پایان این رقابت‌ها که با شرکت ۱۶ تیم‌ از دانشگاه‌های استان البرز و تهران به مدت سه روز در دانشگاه خوارزمی کرج جریان داشت تیم‌های دانشگاه علامه طباطبایی، خواجه نصیرو علم و فرهنگ با قرار گرفتن در رده‌های اول تا سوم به مرحله کشوری صعود کردند. ۱۶ تیم‌ شرکت‌کننده در مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مسابقه‌های ملی مناظره دانشجویی از دانشگاه‌های الزهرا (س)، خواجه نصیرالدین طوسی، علامه طباطبایی، شهید بهشتی، تهران، صنعتی شریف، علوم پزشکی شهید بهشتی - ورامین، امیر کبیر (فرهنگیان)، علم و صنعت ایران، امام صادق (ع)، علوم پزشکی شهید بهشتی، امیر کبیر (پلی تکنیک) و علم و فرهنگ بودند.
 
هفتمین دوره این رقابتها اواخر مهر ۱۳۹۷ با شرکت ۱۲ تیم به میزبانی دانشگاه علم و صنعت برگزار شده بود.
 
مسابقه‌های ملی مناظره دانشجویی هر ساله توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
رشد و شکوفایی فرهنگ گفت وگو، زمینه سازی برای شکل گیری تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان، ایجاد انگیزه در جامعه برای گرایش به ارتقاء دانش و آگاهی، آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب، قابل پذیرش و اثربخش و تمرین و تقویت فعالیتهای گروهی منسجم و هدفمند از اهداف برگزاری این رقابت‌ها عنوان شده است.

نظر شما :