آیین استقبال از دانشجویان نوورودی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

تعداد بازدید:۸۲۱
آیین استقبال از دانشجویان نوورودی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی با حضور رئیس دانشکده، معاون فرهنگی واجتماعی دانشگاه، جمعی از استادان و صاحب نظران دانشکده و همچنین دانشجویان نوورود دانشکده مدیریت و حسابداری دوشنبه 16 مهر 1398 در سالن آمفی تئاتر این دانشکده برگزار شد.
آیین استقبال از دانشجویان نوورودی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

آیین استقبال از دانشجویان نوورودی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی با حضور رئیس دانشکده، معاون فرهنگی واجتماعی دانشگاه، جمعی از استادان و صاحب نظران دانشکده و همچنین دانشجویان نوورود دانشکده مدیریت و حسابداری دوشنبه 15 مهر 1398 در سالن آمفی تئاتر این دانشکده برگزار شد.

در این برنامه دکتر شالچی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی به نمایندگی از هیئت رئیسه دانشگاه ضمن سلام و خیر مقدم به دانشجویان نو ورودی 1398 دانشگاه علامه طباطبائی بیان داشت: ما مطمین هستیم که بسیاری از شما دانشجویان که در این جلسه حضور دارید سهم مهمی از کسب و کار و فضای علمی کشور را در دست خواهید داشت و دانشگاه علامه طباطبائی هم تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا میزبان خوبی برای شما در دوران تحصیلتان در این دانشگاه باشد، چرا که شما بهترین سرمایه های خود و بهترین سالهای عمرتان را آورده اید و باید خدمات شایسته ای به شما ارائه دهیم و از این به بعد علامه ای شدن بخشی از هویت تک تک شما خواهد بود. ما هویت های زیادی را با خود حمل می کنیم مثل هویت خانواده، شغل و .... هویت علامه ای بودن برای همیشه با شما خواهد بود.

وی افزود: در دانشگاه علامه طباطبائی علاوه بر دانش و مهارتهایی که خواهید آموخت، شما یک چیز دیگر را از دانشگاه خواهید گرفت و آن فرهنگ دانشگاهی است، تجربه دانشجویی فقط آموختن دانش و مهارت نیست. شما با آموختن فرهنگ دانشگاهی با سبک زندگی آشنا می شوید که در آن ارزشهای انسان دانشگاهی که ما با شما در آن سهیم هستیم چیزی است که برای شما باقی می ماند؛ مانند اهمیت عقلانیت، که دانشجو می آموزد در برخورد با مشکلات چگونه برخوردی عقلانی داشته باشد و در آن راه ها و روش های مختلف آنالیز و تحلیل موضوعات را به کار ببرد تا به این برسد که کدام راه کمترین هزینه و بیشترین بازدهی را دارد. دیگری ارزش و عقیده است و بعد از آن مدارا است، طوری که دانشجو تحمل شنیدن آرا و عقاید دیگران را داشته باشد و با شنیدن نظر مخالف برافروخته نمی شود. از دیگر موارد نوآوری و خلاقیت است که از ارزشهای اساسی انسان دانشگاهی است. علاوه بر کلاسهای درسی که دارید شما در دانشگاه علامه طباطبائی امکانات دیگری را برای فعالیت دارید و این بسته به علاقه مندی که دارید برای شما فراهم شده است. در زمینه های فعالیتهای علمی انجمن های علمی دانشجویی هر رشته تحصیلی که دارید برای شما امکان فعالیت وجود دارد. در زمینه های فرهنگی هنری و اجتماعی و مذهبی هم کانونهای این معاونت برای شما محلی است که می توانید در آن به فعالیت بپردازید و بیش از 20 کانون فعال در دانشگاه وجود دارد. اگر علاقمند به فعالیت سیاسی باشید چهار تشکل اصلی در دانشگاه هست که شما با هر سلیقه نزدیک به آنف حق انتخاب دارید و می توانید در آن به فعالیت بپردازید. همینطور نزدیک به 200 نشریه فعال داریم که نشریات دانشجویی دانشگاه علامه جزو سه نشریه برتر کشور هستند. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظر شما :