آغاز رسمی بزرگترین رویداد مطبوعات دانشجویی کشور؛ تیتر 12

۰۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۳۴۳۲ اخبار فرهنگی اطلاعیه ها نشریات
تعداد بازدید:۲۵۹
دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی«تیتر12» با شعار «« عینیت در خبر، انصاف در تحلیل، آزادی در بیان » » آغاز به کار می کند. این جشنواره با هدف تقویت زمینه ­های فعالیت و مهارت­ های دانشجویان در حوزه نشریات و رسانه­ های دانشجویی به میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسما از تاریخ یکم آذرماه سال جاری با شروع فرایند دریافت آثار شروع بکار خواهد کرد. این جشنواره شامل 5 بخش رقابتی که عبارتند از بخش آثار برگزیده، بخش نشریات برگزیده، فضای مجازی، بخش ویژه و بخش سرزمین مادری می باشد. فعالان نشریات دانشجویی متقاضی شرکت در جشنواره می‌توانند از تاریخ فوق لغایت سی ام دیماه ۱۳۹۹ نسبت به ثبت نام و بارگذاری آثار خود در سامانه جشنواره به نشانی https//:12.titrfestival.ir اقدام نمایند.
آغاز رسمی بزرگترین رویداد مطبوعات دانشجویی کشور؛ تیتر 12
دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی«تیتر12» با شعار «« عینیت در خبر، انصاف در تحلیل، آزادی در بیان » » آغاز به کار می کند.
 
این جشنواره با هدف تقویت زمینه ­های فعالیت و مهارت­ های دانشجویان در حوزه نشریات و رسانه­ های دانشجویی به میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسما از تاریخ یکم آذرماه سال جاری با شروع فرایند دریافت آثار شروع بکار خواهد کرد.
 
این جشنواره شامل 5 بخش رقابتی که عبارتند از بخش آثار برگزیده، بخش نشریات برگزیده، فضای مجازی، بخش ویژه و بخش سرزمین مادری می باشد.
 
فعالان نشریات دانشجویی متقاضی شرکت در جشنواره می‌توانند از تاریخ فوق لغایت سی ام دیماه ۱۳۹۹ نسبت به ثبت نام و بارگذاری آثار خود در سامانه جشنواره به نشانی https//:12.titrfestival.ir اقدام نمایند.
 
راهنمای تصویری ثبت نام و ارسال آثار شرکت کنندگان
دانشجویان و متقاضیان شرکت در دوازدهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی، با توجه به راهنمای تصویری تهیه شده می‌توانند ثبت‌نام کرده و آثار خود را ارسال کنند. 
راهنمای شماره 1 تمام مراحل ثبت نام دانشجویان و متقاضیان شرکت در جشنواره را به تفکیک تبیین کرده و راهنمای شماره 2 نیز تمام مراحل ثبت و ارسال آثار را به صورت تصویری به تفکیک مشخص کرده است. دبیرخانه جشنواره تیتر 12 از تمام دانشجویان و متقاضیانی که قصد شرکت در جشنواره را دارند خواهشمند است طبق این دو فایل راهنما عمل نمایند.
 
 
راهنمای کاهش خجم فایل
شرکت‌کنندگان در جشنواره باتوجه به راهنمای زیر می‌توانند حجم فایل‌های ارسالی خود را کاهش دهند. راهنمای مورد نظر برخی از روش های کاهش حجم فایل های PDF را به کمک تصاویر ارائه کرده است. این راهنما توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده است.
 
 
 
شاخص‌های ارزیابی و داوری نشریات و  آثار به تفکیک هر بخش و رسته در جشنواره‌های نشریات دانشجویی کشوری
 
 
شاخص‌های ارزیابی و داوری نشریات و  آثار به تفکیک هر بخش و رسته در جشنواره‌های نشریات دانشجویی کشوری
 
 شاخص‌های ارزیابی و داوری نشریات علمی در جشنواره حرکت دانشگاهی و ملی
 

نظر شما :